ده ترفند برای موفقیت در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

موفقیت در اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن روش موفقیت در اینستاگرام به مهم ترین و پربازدیدترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی است بهترین محل برای تبلیغ و معرفی ، بازاریابی درونمایه ، نت ورکینگ و برپایی بیننده برای افراد و برندهای بازرگانی است. در حال آماده اینستاگرام با بیش از ۲۰۰ میلیون عضو فعال ماهانه با ۶۰ میلیون عکس و ۱.۶ میلیارد لایکی است که کاربران در روز به اشتراک می گذارند. استفاده هوشمندانه و همراه با راهبرد از این اپلیکیشن جذاب مایه میشود کسب وکار شما رونق پیدا کند و افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند. بعد به ۱۰ شگردی که در زیر معرفی میکنم و منجر به جذب فالوئر اغلب می شود توجه و از آن استفاده کنید.

۱.استفاده از هشتگ و شناسایی آن در کل جا :

 

۲.هشتگ را خلاقانه انتخاب کنید :

در هشتگ انتخابی خود باید بخشی از سرگذشت خویش را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید، هشتگ شما می تواند عجیب، خنده دار یا ستمگرانه باشد ولی مهم است که کسالت آور نباشد .نکته سایر اینکه می توانید از هشتگهای موجود در توییتر به عنوان منبع استفاده کنید . آنها در اینستاگرام کپی کنید .

۳.شرکت در گفتگو های دوست داشتنی و به اصطلاح (  Viral) :

با به کارگیری هشتگهای گوناگون و دوست داشتنی مردمی در متن هر پستی که می گذارید به دیده شدن بیشتر پیشه خود کمک کنید. هشتگهای ویژه و طولانی به شما در یافتن کسان مناسب کمک میکنند ولی هشتگ های جهانی یا حتی قدیمی، به دیده شدن اغلب شما دراینستاگرام کمک میکند .

۴.سعی کنید همگی عکس های شما حائز یک شرح کامل و جذاب باشد :

یک عکس گویای هزار واژه است ولی به کارگیری واژه ها اجتناب ناپذیرند. صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک که ۵۰ میلیون فالوئر دارد گویای این است که دو عامل عکس جذاب به به اتفاق شرح پسندیده زیاد برای مخاطبان جذاب می باشد. فرآوری محتوای جذاب ، خلاقانه با کیفیت برای اینستاگرام احد از عوامل اصلی برای بالابردن بیننده است.

۵.بهترین شناسایی در سرنوشت بیوگرافی اینستاگرام  بنوسید :

از نگارش کلمات کلیشه ای وکلی در تقدیر بیوگرافی خود اجتناب کنید. این شغل کسان مشتاق نمی کند الی از صفحه شما رویت کنند. با پروا به پست ها و معرفی کارها یا محصولات جدید بیو خویش را تغییر دهید. و یا موضوعات دوست داشتنی در سرنوشت شناسایی کسان را تشویق به رویت بیشتر کنید.

۶.وارد بازاریابی با کسان کارساز یا بازاریابی موثر شوید ( Influencer marketing ):

با کسان تاثیرگذاری که موجب رونق پیشه شما می شوند، تعامل داشته باشید و با تعقیب کردن پروفایل و صفحات و دنبال پست هایشان به دیده شدن بیشتر خود کمک کنید. اعلان های جدید این کسان را پرکار کنید. سپس می توانید با آنها به طور مرتب بستگی برقرار کنید و گرد از دوست داشتنی ترین افراد وبرندهای بازرگانی شوید. یگانه از روشهای سایر به کارگیری بازاریابی موثر تبلیغات در صفحات این افراد بصورت پست، استوری، تگ می باشد .

۷.کنترل برای عکسهای سایرین شما را درآن  تگ می کنند :

یکی از کارهای که اینستاگرام بسیار به پیشه می رود تگ کردن شما به طور ناخواسته در تصاویر می باشد. اگر تنها می خواهید بهترین مطالب فرآوری شده بدست کاربران در باره شما یا نام تجاری تان را در پروفایل اینستاگرام خویش داشته باشید می توانید این کار را بکنید . الان اینستاگرام امکانی را پرکار کرده که شما به طور کامل می توانید به صورت کامل بروی عکسهای تگ شده کنترل داشته باشید .لا گزینش ویرایش برچسب ها آنهایی را که می خواهید حذف، مشخص و پس گزینه نهان کردن ایندکس را انتخاب کنید .

۸.سبک و استایل منحصر به فرد خود را در اینستاگرام داشته باشید :

فقط بودن و حضور در اینستاگرام کافی نیست.شما باید استایل و سبک خاص خود را به وجود آورید. برند غذایی هندی فروتی دارای یک سبک منحصر به فرد محتوای بصری است که هر بار که کاربر یک پست آن را می بیند کاملا قابل تشخیص است . داشتن قالب برای عکسهای ، تنظیمات نور مشخص و بی همتا ، استفاده از لوگو در عکس ها سخیف فیلم برداری و …

۹.محلی بودن :

آگاه باشید که در اطرافتان چه اتفاقی رخ میدهد . با رفتن به صفحه جستجو و برگزیدن برگه Places یک منطقه ویژه را انتخاب کنید لغایت کل پست های جغرافیایی آن فضا را نگریستن کنید .

۱۰ . تعامل با مخاطبان :

سعی کنید به همگی لایک ها و کامنتها استجابت پسندیده بدهید. اینستاگرام همانند دیگر شبکه های اجتماعی ، مکانی برای گفت وگو است نه یک پلتفرم پخش و خبررسانی چه واکنشی باید نشانه دهید تا مردم پست های شما اغلب ببینند.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: